تهران پاتوق

ساخت وبلاگ

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است شیفته ی خیال بافی های تان شده باشید، اما دنیای واقعی را فراموش نکرده اید و می دانید که کارهای نیمه تمام بسیاری انتظارتان را می کشند. حتی اگر کاری را به فردا موکول کنید، باز هم نمی توانید از فکر کردن به آن خودداری کنید. اگر بیش از حد نگرانی نشان دهید فقط اضطراب تان بیشتر می شود، مگر این که چاره ای اندیشیده باشید. کاری را که امروز می توانید انجام دهید به فردا نیندازید.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

به نظر می رسد که نزد اطرافیان تان بسیار محترم هستید، زیرا اعتماد قابل توجهی به شما دارند. اگر امروز تصمیمی بگیرید و پای آن بایستید این حس احترام چند برابر خواهد شد. شاید افکاری که دارید در حال حاضر توجه کسی را جلب نکنند، اما از آن جایی که در رفتارتان بسیار جدی و مصمم هستید دیگران متوجه فکر عمیقی که پشت نقطه نظرات تان هست خواهند شد. حواس تان باشید که از این شاخه به آن شاخه نپرید، اگر دوست دارید مسیر افکارتان را تغییر دهید عجله نکنید، بعداً هم فرصت باقی است.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

امروز نمی توانید ذهن تان را آرام کنید، زیرا مدام مشغول بررسی نتایج احتمالی تک تک کارهایی هستید که انجام شان می دهید. به نظر می رسد که خوش بینی شما رنگ می بازد، زیرا فرصت ویژه ای که روی آن حساب کرده بودید چندان خوب پیش نمی رود. این را می دانید که وقتی در مسیری قدم گذاشتید دیگر راه برگشتی وجود ندارد و نمی توانید تصمیم تان را پس بگیرید. پس بهتر است قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید همه چیز را خوب بررسی کنید. شاید فکر کنید که دیر شده است، اما هنوز هم فرصت دارید.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز ممکن است اطرافیان تان متوجه آشوبی که در دل تان افتاده نشوند، زیرا می توانید همه ی نگرانی های تان را به خوبی از نظرها پنهان کنید. دقیقاً می دانید که می خواهید آینده ی خود را چه شکلی رقم بزنید، اما فکر می کنید که در مسیر درست قرار نگرفته اید. حتی اگر آرزوهایی که برای آینده دارید همه چیز زندگی تان را پیچیده تر می کنند، به شما توصیه می شود که از آن ها دست نکشید. مطمئن باشید که این شک و تردید به زودی رخت می بندد و می توانید هر چیزی را که در ذهن دارید به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

امروز ایده های فوق العاده جالبی در سر دارید که همه را شگفت زده خواهند کرد، به ویژه اگر شرایط طوری باشد که هیچ کس انتظار نوآوری نداشته باشید. اما افکارتان آن قدرها هم که به نظر می رسد قابل توجه نیستند، فقط این که کمی اغراق آمیز درباره ی آن ها حرف زده اید. اگرچه خودرأی و سرسخت هستید، اما باید سعی کنید حمایت دیگران را از دست ندهید. اگر اختلاف نظری وجود دارد وارد مذاکره شوید، فکر نکنید که این کار به معنی کوتاه آمدن از ارزش هایی است که باورشان دارید.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است درباره ی یکی از دوستان یا همکاران تان قضاوت اشتباه کنید. اما می توانید در صورت مشخص شدن حقیقت ماجرا به قضاوت نادرست تان پایان دهید. احتمال این که انرژی خود را بیهوده تلف کنید زیاد است، به همین دلیل باید همه ی حواس تان را روی یک رابطه ی خاص متمرکز کنید. ابتدا سعی کنید انرژی های فردی خود را در مسیر درست هدایت کنید و بعد به دنبال سایر اهداف تان بروید.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین مهر ماه

به جای این که سخت بگیرید و همه ی توجه تان به کار و مشغله های بسیار باشد، به شما توصیه می شود که کمی همه چیز را آسان تر بگیرید. اول از همه باید به وظایف همیشگی تان عمل کنید، پس فعلاً هیچ مشغله ی دیگری را به جز کارهای روزمره قبل نکنید. هوشمندانه ترین راهکار این است که کمترین وظایف را به عهده بگیرید تا بتوانید بین کار و تفریح تعادل برقرار کنید. هیچ راه دیگری وجود ندارد، زیرا کار و تفریح در کنار هم موجب رضایتمندی شما خواهند شد.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین آبان ماه

به نظر می رسد که رویاهای دلپذیر شب گذشته با برآمدن تابش خیره کننده ی خورشید رنگ باخته اند. ممکن است به راحتی نتوانید افکار خوشایندی را که در سر داشتید به خاطر بیاورید، مگر این که از این به بعد آن ها را جایی یادداشت کنید. پس خودتان را به خاطر چیزی که فراموش شده به زحمت نیندازید. بدانید که تا چند روز آینده همه ی آن چیزهایی را که می خواهید یادتان می آیند. پس فعلاً سعی کنید زمینه را برای بروز خاطرات فراموش شده آماده نگه دارید.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین آذر ماه

از شما انتظار می رود که خودی نشان دهید، اما اکنون در حال و هوایی هستید که بیشتر دل تان می خواهد در منزل بمانید و استراحت کنید. به شما توصیه می شود که اول تعهدات تان را به انجام برسانید تا بعد از آن بتوانید در تنهایی خودتان غرق شوید، به این ترتیب می توانید مدتی از دنیای اطراف تان فاصله بگیرید. از آن جایی که آدمی هستید که همیشه در جمع حضور دارد، اکنون ممکن است از این لذت تنهایی احساس گناه کنید.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین دی ماه

امروز ناگزیرید که در مسیر انجام کارهای روزانه ی خود تصمیمات بسیاری اتخاذ کنید. به نظر می رسد که بین شما و اطرافیان تان فاصله ی احساسی اتفاق افتاده است. درست است که اشتباهی از شما سر نزده است، اما باز هم ممکن است از جانب خودتان مطمئن نباشید. به شما توصیه می شود که راهی پیدا کنید تا حرف های تان تأتیرگذارتر شوند، فقط این که خودتان را باور داشته باشید.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

امروز بسیار امیدوار به نظر می رسید، زیرا به همه ی ارزش هایی که باورشان دارید پایبند مانده اید. اما از طرفی هم نگران هستید که مبادا تلاش های تان کافی نباشند و نتیجه نگیرید. با فکر کردن به این شک و تردیدها وقت ارزشمندتان را تلف نکنید. در عوض به چیزهای خوب و مثبتی فکر کنید که می توانید انجام دهید. اگر می خواهید تغییر بزرگی ایجاد کنید نباید به تنهایی وارد عمل شوید، زیرا چنین تحولی به همکاری و تعاون نیازمند است.

فال روزانه 31 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

به نظر می رسد که نمی توانید خودتان را از ماجراهای احساسی و عاطفی اطرافیان تان دور نگه دارید. هیچ راهی وجود ندارد که بین خودتان و همه ی آدم های دنیا دیوار بکشید. پس بهتر است به دنبال منشأ افکار و احساسات کنونی تان نباشید و بیخودی خودتان را به زحمت نیندازید. سعی کنید از این که مجبورید با دیگران از یک هوا نفس بکشید لذت ببرید و بدانید که تنهایی آن قدرها هم که فکر می کنید خوشایند نیست.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 234 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:39

در آستانه میلاد با سعادت امام عصر، حضرت مهدی(عج) و نیمه شعبان مجموعه‌ای از بهترین مولودی‌های اجرا شده توسط مداحان اهل بیت(ع) در سالهای اخیر را برای شما کاربران گردآوری کرده‌ایم. فایل‌های صوتی مولودی امام زمان(ع) از لینک‌های زیر قابل دریافت است.
منبع:باشگاه خبرنگاران
حاج عبدالرضا هلالی:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

حاج محمود کریمی:

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 171 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:39

سوره الرحمن یکی از پرفضیلت ترین سوره های مبارک قران کریم است. سوره ای که نام دیگرش «آلاء» و لقبش عروس قرآن است.

امام صادق علیه السلام فرمودند: از قرائت این سوره و عمل به آن غافل نباشید زیرا این سوره در دل منافقان استقرار نمی یابد.

الرحمن و نام دیگرش «آلاء» پنجاه و پنجمین سوره قرآن است که مکی و 78 آیه دارد. در فضیلت این سوره از پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده که فرمودند هر چیزی عروسی دارد و عروس قرآن سوره الرحمن است.

و در روایات دیگری آمده : هرکسی سوره الرحمن را قرائت کند خداوند به ضعف و ناتوانی او رحم می آورد و او توانایی ادای شکر نعمت های خدا دادی را پیدا می کند. امام صادق علیه السلام فرمودند: از قرائت سوره الرحمن و عمل به آن غافل نباشید زیرا این سوره در دل منافقان استقرار نمی یابد. در روز قیامت خداوند این سوره را به شکل انسانی در بهترین شکل و خوشترین بو وارد می کند تا اینکه در جایگاهی که نزدیکتر از آن وجود ندارد نزد خداوند می ایستد آنگاه خداوند می فرماید چه کسی در دنیا همواره تو را قرائت می کرد؟

سوره الرحمن در جواب می گوید ای پروردگارم فلان و فلان پس از آن چهره ایشان سفید و نورانی می شود خداوند به این گروه می فرماید هر کس را که دوست دارید شفاعت کنید آن گاه خداوند می فرماید به بهشت وارد شوید و هرجایی که دوست دارید سکونت گزینید.

از امام صادق علیه السلام نقل شده: هر کس سوره الرحمن را قرائت کند و همه جا پس از آیه «فبای الاء ربکما تکذبان» بگوید: «لابشیء من الائک رب اکذب» اگر در آن روز یا شب از دنیا برود شهید محسوب می شود.

از حضرت زهرا سلام الله علیها روایت شده است: قرائت کننده سوره الرحمن در ملکوت آسمان ها و زمین ها ساکن در بهشت فردوس خوانده می شود.

امام صادق علیه السلام فرمودند: اگر سوره الرحمن را بنویسند و همراه کسی که درد چشم دارد باشد، بهبود می یابد.

چرا سوره الرحمن عروس قران است

همچنین در میان آیات و سوره های قرآن، بعضی از درخشندگی و برجستگی خاصی برخوردارند که ائمه علیهم السلام به آن ها اشاره کرده اند. از آن جمله سوره «الرحمن» است که «عروس قرآن» لقب گرفته است.(مستدرک الوسائل، ج 4، ص 351: روی عن موسی بن جعفر، عن آبائه عنه قال: «ولکل شی ء عروس و عروس القرآن سوره الرحمن - جل ذکره - ».)

اما چرا «عروس» و نه چیز دیگر؟ معلوم است که به خاطر زیبایی این سوره است، آن هم زیبایی مفاهیم این سوره، نه زیبایی ظاهر آیات و الفاظ آن؛ چه اینکه ظاهر آیات این سوره چندان تفاوتی با دیگر سوره ها ندارد و شاید بتوان سوره های زیباتری هم از نظر نظم و نثر در قرآن پیدا کرد که به آن ها لقب «عروس» داده نشده است.

فضیلت سوره الرحمن

1)آسان شدن امور :

از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: هر کس این سوره را بنویسد و به خود همراه داشته باشد خداوند هر کار سختی را برای او آسان می کند.

2) درمان درد چشم:

امام صادق علیه السلام فرمودند: اگر سوره الرحمن را بنویسند و همراه کسی که درد چشم دارد باشد، بهبود می یابد.

3) بهبود بیماری طحال، قلب و...

مرحوم کفعمی در کتاب المصباح آورده است : اگر سوره الرحمن را بنویسند و بشویند و از آب آن بیاشامند برای بیماری طحال و دردها و بیماری های قلب مفید است و اگر نوشته آن را برای درد چشم و بیماری صرع به همراه داشته باشند بهبود می بخشد.

4)آسان شدن وضع حمل:

برای تسهیل وضع حمل آیه «سنفرغ لکم ایها الثقلان فبای الاء ربکما تکذبان» را بنویسند و بر پشت حامله ببندند بعد که فارغ شد آن را باز کنند.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 177 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:39

فروردین:

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.

  

اردیبهشت:

اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم‌اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. وقتی شما نگاهتان را عوض کنید، خانه و اعضای خانواده خیلی هم دوست داشتنی و مهم خواهند بود. بهتر است در فرصت بیکاری به این فکر کنید دقیقا از دنیا و اطرافیان چه می خواهید و در زندگی به دنبال چه چیزهایی هستید! همین آگاهی ها شما را چند قدم جلوتر از موقعیت کنونی قرار خواهند داد.

  

خرداد:

شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

  

تیر:

امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت، اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و حالت های خود را درک نکنید. احساسات، تصاویر و نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید با وجود این که مهم هستند ممکن است مبهم باشند و یا حتی برداشت شما از آنها اشتباه باشد. اوضاع کاری امروز بسیار خوب است و شما ترجیح می دهید به جای این که عجله کنید کارها را به روش خودتان و سر حوصله انجام دهید. برای این که کمک مورد نیازتان را بتوانید از همکارانتان بگیرید باید تلاش و جدیت خود را به آنها نشان دهید.برای آنهایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آنها به نیازهای خود و این که از یک رابطه چه انتظارهایی دارند پی خواهند برد.

  

مرداد:

امروز می توانید روز خوبی داشته باشید، البته اگر در برابر مشکلات غریزی عمل کنید و به دنبال عقل و منطق نباشید. امروز اطلاعات زیادی از همه طرف به شما وارد می شود و نمی توانید تصمیم بگیرید که به کدام یک باید اطمینان کنید. شاید بهتر باشد که نگرانی های احساساسی خود را برای مدتی کنار بگذارید، به این ترتیب راحت تر می توانید به حقیقت دست پیدا کنید. وقت بگذارید و سعی کنید حقایق را از اطلاعات غیر واقعی جدا کنید. به نفع تان است که فعلاً به زمان بندی دیگران توجه نکنید و خودتان تصمیم بگیرید که چه وقت باید دست به کار شوید.

  

شهریور:

امروز بسیار راحت می‌توانید برای آینده برنامه ریزی کنید اما اگر بخواهید دیگران را نیز درگیر کنید این کار دیگر زیاد آسان نیست. شاید شما در نظر داشته باشید که دوستان تان را نیز در این قضیه دخالت دهید اما این کار بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. به نظر می‌رسد فقط دیگران را دور هم جمع می‌کنید و به جایی نمی‌رسید. پس عاقلانه ترین کار این است که شخصی را که از این جریان بی اطلاع است را ترک کرده و خود به تنهایی به پیش بروید.

 

 مهر:

شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

  

آبان:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

  

آذر:

کودک درون شما امسال همبازی های زیادی پیدا خواهد کرد! اگر هم خیلی اهل معاشرت نباشید امسال از داشتن اطرافیانتان بسیار خوشحال خواهید بود. در چند ماه اول پر انرژی و جاه طلب باشید و خودتان را برای تجربه چیزهای تازه آماده کنید. با تلاش زیاد در این چند ماه موفقیت مورد نظرتان را به دست خواهید آورد و ثمره زحماتتان را خواهید چشید. مسئله خانوادگی که در مرداد ماه برایتان پیش می آید به خیر و خوشی ختم خواهد شد. در اواخر شهریور ماه از همراهی با دوستان و تفریح با آنها لذت ببرید. در آذر ماه خوشحال باشید و نگذارید هیچ چیز مانع شادیتان شود. یک مسئله کاری در بهمن برایتان پیش خواهد آمد، مواظب باشید گول نخورید. وقتی شک دارید سوال بپرسید و با احتیاط گام بردارید. تمام سال دوست داشته خواهید شد.

  

دی:

به تازگی دچار مشکلی شده اید که نمی‌توانید هیچ راه حلی را برای پاسخ این مسئله پیدا کنید افکار نادرست و اشتباه بسیاری را در سر می‌پرورانید، گاهی این افکارتان خطرناک می‌شود. اما به شما توصیه می‌کنیم با دلایل منطقی و عقلانی برای حل این مشکل پیش بروید نه با دلایل احساسی. زیرا دلایل و تصمیماتی که از روی احساسات گرفته شود در آینده شما را پشیمان خواهند کرد.

 

 بهمن:

شما امروز ممکن است فکر کنید که باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان کنید، اما وقتی که سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می‌شود، اعتراف کردن به آرزوهای غیرعادی‌تان نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردید می‌تواند هم لذت بخش‌تر و هم اطمینان بخش‌تر باشد. انتظارات شما می‌توانند مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.

 

 اسفند:

 اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. امروز سرشار از انرژی و شادی و راحتی هستید بنابراین بهترین فرصت برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی است. کمی به خودتان تکان دهید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آیند اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. به دعوت دوست تان پاسخ مثبت دهید. افراد متاهل از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برند به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهند. مجردها هم اگر به دنبال معجزه هستند، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنند مهربان باشند. 

منبع:omen-good

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:44

دانلود مولودی ولادت حضرت علی اکبر(ع) 96
دانلود مولودی ولادت حضرت علی اکبر(ع) 96

دانلود مولودی های جدید میلاد حضرت علی اکبر 96,

دانلود گلچین مولودی های جدید میلاد حضرت علی اکبر,مولودی میلاد حضرت علی اکبر 95,مولودی میلاد حضرت علی اکبر 29 اردیبهشت 95,دانلود مولودی جدید ولادت حضرت علی اکبر از میثم مطیعی,

دانلود مولودی میلاد حضرت علی اکبر از محمود کریمی,ولادت حضرت علی اکبر   96 ,مولودی به مناسبت تولد حضرت علی اکبر (ع) , مولودی حضرت علی اکبر  ع 95, ولادت حضرت علی اکبر ع  ,دانلود مولودی,دانلود مولودی حضرت علی اکبر طاهری,دانلود مولودی حضرت علی اکبر کریمی,دانلود مولودی روز جوان,مولودی جوان امام حسین,دانلود

[تصویر: %D8%B0%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF_%D9...A_1395.jpg]
فایل های صوتی از بهترین مدیحه سرایی و مولودی خوانی ها به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام آماده دریافت است.
منبع:باشگاه خبرنگاران

محمود کریمی
 

میثم مطیعی

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:44

داشتن ناخن های زیبا برای هر خانمی از اهمیت بالایی برخوردار است و تزیین ناخن ها به روش های مختلفی از جمله کاشت و پانچ ناخن صورت میگیرد. تزئين ناخن‌ها نيز داستان خودش را دارد و بسيار متنوع و پيچيده است ازكاشت ناخن، فرنچ و مانيكور پتيكور و پانچ ناخن گرفته تا لاك و استمپ ناخن. اما پانچ ناخن دست و پا نيز روش جديدي است كه امسال مورد توجه قرار گرفته است بدين صورت كه پس از سوراخ كردن ناخن، آويزي را بر روي آنها مي‌گذارند كه بسته به سليقه افراد از يك نگين كوچك تا آويزهايي به شكل قلب، ستاره و... با زنجيرهاي نازك به ناخن متصل مي‌شوند.
خانمها بيشتر از آقايان به ظاهر و زيبايي ناخن‌هاي خود اهميت مي‌دهند و پول و زمان زيادي را صرف نگهداري و زيبا نمودن ناخن‌هايشان مي‌كنندو در بسياري از موارد، ناخن‌ها نشان دهنده عادات شخصي و بهداشتي افرادند.
اما آيا همه آنهايي كه از اين وسايل استفاده مي‌كنند، از خطرات آن باخبرند؟
يک متخصص پوست و مو در خصوص دارا بودن ناخن‌هاى سالم و جذاب مى‌گويد: «شايد مهمترين نكته در خصوص سلامت ناخن زنان خانه‌دار، استفاده نكردن آنها از دستكش حين انجام كارهاى خانه و شست‌وشو باشد.

چون مواد شوينده قوى و كار با اجسام سخت، به راحتى لايه محافظ ناخن را از بين مى‌برند و موجب ترك خوردن آن مى‌شوند، پس بهترست در همه حال، حتى زمان جارو كردن، از يك دستكش محافظ استفاده شود.»

وى ادامه مى‌دهد: سعى كنيد حتماً بعد از كار با مواد كثيف، ناخنهايتان را با برس ويژه تميز كنيد. در ضمن براى جلوگيرى از شكننده شدن ناخن در زمان سوهان كشيدن، هيچگاه ناخنها را در دو جهت سوهان نكشيد. اين متخصص پوست و مو مى‌افزايد: به كودكان خود ياد بدهيد نبايد از ناخن استفاده ابزارى كرد؛ مثلاً خارج كردن منگنه از درون كاغذ صحيح نيست. چون به شدت به بافت ناخن صدمه مى‌زند.»

اين متخصص رعايت رژيم غذايى صحيح را جهت تقويت ناخن‌ها مى‌داند و مي‌گويد: «غذاهاى سرشار از سولفور و سيليكون مثل گل كلم و ماهي، موجب حفظ طراوت ناخن مى‌شود (خصوصاً افرادى كه با ناخن‌هاى خود، بيشتر كار مى‌كنند مثل نوازندگان موسيقى بايد بيشتر از اين رژيم استفاده كنند.) همچنين آب هويج تازه به علت غنى بودن از كلسيم و فسفر سبب استحكام ناخن‌ها مى‌شود، نوشيدن آب ، مايعات و استفاده روزانه از ‌5/2 ميلى‌گرم بيوتين (در تخم مرغ و جگر به وفور يافت مى‌شود) نيز مى‌تواند در شادابي، نرمى و سلامت ناخن مفيد واقع شود.»

دكتر كامران بليغي، متخصص پوست و عضو هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران مي‌گويد: «استفاده از ناخن‌هاي مصنوعي و كاشت ناخن، عوارضي همچون عفونتهاي معمولي و قارچي، درماتيت (اگزماي تماسي) تغيير شكل صفحه ناخن، شكنندگي و حتي از بين رفتن صفحه اصلي ناخن را به دنبال خواهد داشت.

همچنين، كاشت ناخن‌هاي مصنوعي باعث تغيير رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و كنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (ا ُنيكوليز) مي‌شود.»دكتر نيلفروش زاده، متخصص پوست و مو نيز معتقد است: «استفاده طولاني مدت از ناخن‌هاي كاشته شده از آماده مصرف گرفته تا ناخن‌هاي كاشته شده براي استفاده طولاني مدت مي‌تواند باعث واكنش‌هاي دردناك و شديد شامل عفونت پوست اطراف ناخن‌ها و شل شدن ناخن‌ها شود.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:44

رشد غیرطبیعی این سلولها در نهایت منجر به تشکیل توده های بزرگ (تومور) می گردد. این تومورها به دو دسته تومورهای بدخیم و خوش خیم تقسیم شده که تومورهای خوش خیم تهدید کننده حیات نمی باشند، احتمال بروز سرطان در همه سنین وجود دارد ولی با افزایش سن زیادتر می شود، بیش از 40% سرطان ها قابل پیشگیری هستند.

امروزه برای بسیاری از سرطان های شایع (مردان: معده و روده، زنان:سرطان سینه) و کشنده روشهای تشخیص زودهنگام بیماری وجود دارد و در صورت تشخیص در مراحل اولیه، درمان سرطان بسیار موثر است.

[تصویر: cancer1-e2.jpg]

• سرطان حفرۀ دهان: الکل، کمبود آهن و ویتامین، سیفیلیس ، علل قارچی و ویروسی.

• سرطان کبد: هپاتیت C و B مزمن، مصرف اتانول و الکل، سیروز، داروهای دوپینگ ( انرژی زا).

• سرطان کیسه صفرا: سنگهای مزمن کیسه صفرا، علل ناشناخته.

• سرطان مغز: منشأ از سایر سرطان های بدن به ویژه سینه و پستان ( متاستاز)، علل ناشناخته.

[تصویر: cancer3-e2.jpg]

◊ خال جدید یا هرگونه تغییر واضح در خال ها و یا زگیل های موجود در بدن

◊ سوءهاضمه مزمن یا اشكال در بلع غذا

وجود این علایم و سایر نشانه ها همیشه دلیل بر وجود سرطان نیست. این علایم می توانند بدلیل عفونت ها؛ تومورهای خوش خیم و یا سایر مشکلات نیز ایجاد شوند. مهم است که پزشک این علایم یا دیگر تغییرات بدنی را مشاهده كند. تنها پزشک می تواند بیماری را تشخیص دهد. فردی که دارای این علایم است نباید منتظر درد باشد؛ چون سرطان در مرحله اولیه درد ندارد.

[تصویر: blood-test-2.jpg]
[تصویر: cancer-e2.jpg]

 

15. برخی از بیماریهایی که ممکن است به آن مبتلا باشیم و آنها را بی اهمیت بدانیم امکان دارد استعداد تبدیل به سرطان را داشته باشند، پس مشاوره با پزشک را فراموش نکنیم.

 

16. با انجام ورزشهای منظم روزمره، بهداشت فردی و اجتماعی مناسب، رژیم غذایی مفید و تلاش برای کاهش و حتی حذف فشارهای روحی و استرس و آگاهی از عوامل سرطان زا می توان به طور جدی از سرطان پیشگیری کرد.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:46

 

[تصویر: %D9%81%D8%A7%D9%84_%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8...D8%AA%2095]

فروردین:

بال های پروانه ای خود را باز کنید! امروز شما در مرکز توجه ها قرار دارید. در هر جمعی حاضر شوید، همه نگاه ها به شما خواهد بود. امروز دوستان صمیمی و خیلی خوب برای خود پیدا خواهید کرد. یا اینکه دوستان قدیمی و خیلی نزدیک، از شما دعوت می کنند تا در جمع آنها باشید. با قبول کردن این دعوت، بهترین لحظه ها را برای خود رقم خواهید زد. مراقب زبان خود باشید. امروز باید با احتیاط زیاد حرف بزنید و واکنش نشان دهید.

  

اردیبهشت:

شما به تازگی برای به دست ﺁوردن تمایلات‌تان راه تان را خیلی دور می‌کنید شما به سادگی می‌توانید به تمایلات‌تان برسید این همه تلاش زیادی لازم نیست.برای اینکه صحبت‌ها و رفتارهای خودتان را به دیگران بقبولانید، معمولا سریع با ﺁنها وارد جنگ می‌شوید اما بهتر است به جای این کار با ﺁنها به صحبت بنشینید زیرا همه افراد از این کارها راضی نمی‌باشند و ممکن است در مقابل شما واکنشی نشان دهند که منجر به نزاع بین شما و ﺁنها شود.

  

خرداد:

حسادت در ذات شما نیست اما امروز کمی دچار این حس می ‌شوید و دوست دارید هر طور شده خودتان را بالاتر از بقیه نشان دهید. باید تلاش خود را زیاد کنید و ایده هایی که تصور می کنید خوب هستند را بدون هیچ نگرانی مطرح کنید. اگر چیزی را واقعا دوست دارید آن را به زبان بیاورید. یا اگر کمبودی در خود احساس می کنید، از آن هراسی نداشته باشید. برنامه ریزی های شخصی خودتان را داشته باشید و مطمئن باشید می توانید در این مسیر موفق باشید.

  

تیر:

امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

  

مرداد:

امروز بین دوراهی گرفتار شده اید. از یک طرف مسوولیت های کاری شما هستند و از طرفی هم باید به مسایل شخصی و خانوادگی خود توجه بیشتری نشان دهید. تضاد میان این دو شما را عصبی می کند. بهتر این است که سنگینی وزنه به سمت کار باشد. اما تا دیروقت سرکار نمانید. سر تایم اصلی به خانه بازگردید و در کنار خانواده باشید و به نیاز آنها نیز توجه زیادی نشان دهید. محبتی که به عشق/همسرتان ابراز می کنید به خودتان نیز انرژی مضاعف می دهد و با انگیزه بیشتر کارهایتان را انجام خواهید داد.

 

 شهریور:

امروز سرشار از عشق و عاطفه هستید و زیبایی ها را به خوبی می بینید. از این فرصت برای بهبود رابطه عاطفی خود بهره بگیرید. شما انسان خوش شانسی هستید و دیگران خیلی سریع جذب رفتارهایتان می شوند. امروز می توانید با دوستان یا همکاران در مورد همکاری بیشتر یا حتی راه اندازی یک شغل جدید همفکری کنید. امروز فقط به نیمه پر لیوان چشم بدوزید و از فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید.

  

مهر:

روز خوبی در پیش رو دارید. احساس می کنید اطرافیان به نیازهای شما توجه بیشتری نشان می دهند و در کل همه چیز مطلوب است. بیشتر از هروقت دیگری برونگرا و اجتماعی هستید و امروز می تواند فرصت خوبی برای ارتباط برقرار کردن با کسانی باشد که به آنها علاقمند هستید اما جسارت نزدیک شدن به آنها را ندارید. مطمئن باشید از آنها چیزهای جدیدی یاد خواهید گرفت. عشقتان امروز شما را با دریایی از محبت شگفت زده خواهد کرد و اگر شما را ناراحت کرده باشد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا او را ببخشید. مجرد ها هم خودشان را برای ماجراهای دور از انتظار اما خوشایند آماده کنند.

 

 آبان:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

  

آذر:

در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می‌خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می‌شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می‌شود. زمانی که مجبور می‌شوید پروژه‌ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می‌افتند، شما دچار استرس می‌شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه‌ای کسب کنید.

 

 دی:

امروز ممکن است در برنامه روزانه تان تغییرات ناگهانی و دقیقه نودی به وجود بیاید، کمی فضا برای این تغییرات احتمالی در نظر بگیرید تا در طول روز به مشکل برنخورید. چند روز اخیر ممکن است در احساساتتان نسبت به عشقتان و خانواده دچار سردرگمی شده باشید. ممکن است نتوانسته باشید نگرانی هایتان را به خوبی برای دیگران بیان کنید. اما امروز این احساسات راهی برای بروز پیدا خواهند کرد. به اطاف نگاه کنید، شاید یک نفر در همین نزدیکی بتواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. اگر کسی را دوست دارید با یک هدیه کوچک احساسات خود را به او نشان دهید، این می تواند قدم اول سفری طولانی باشد.

  

بهمن:

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

 

 اسفند:

 تصمیم گرفته اید خودتان را از تمام محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید رها کنید و از هر موقعیتی که در شما احساس محدودیت بوجود بیاورد دوری کنید. در این راستا بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را دارید سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهید، حتی بد نیست همین امروز برای خریدن چیزهایی که در سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. اخبار خوبی در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی در راه هستند. مواظب باشید ترکش انفجار عصبی یکی از اعضای خانواده به شما نخورد و برای کاری که نکرده اید مواخذه نشوید. بهتر است تا سه هفته آینده جابجایی منزلتان را در برنامه تان قرار ندهید. در مکالمه با عشقتان مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا مبادا دعوایی سر بگیرد. 

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:46

[تصویر: Mohsen-Chavoshi-Divooneh.jpg]

دوست دارم نگات کنم

تا که بی حال بشم

تو ازم دل ببری منم اغفال بشم

دوست دارم برای تو با همه فرق کنم

خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم

با تو باشم غم چیه با تو مرگم آسونه

آخه دیوونه میشم وقتی میگی دیوونه دیوونه دیوونه دیوونه

حال میده ناز کنی تا نوازشت کنم

بی خودی قهر کنی غرق خواهشت کنم

دل بدم به خنده هات سپر بلات بشم

الهی تصدقت، الهی فدات بشم

مگه میتونم تو رو با کسی عوض کنم

لعنتی صدام بزن، هی بگو تا حَظ کنم

دیوونه دیوونه دیوونه دیوونه

تو حصار بغلت زندگی به کامم

همه چیت مال منه سندش بنامم

وقتی میخندی برام خونه آفتابی میشه

گلدونا گل میکُنن، آسمون آبی میشه

گلای نسترنو بذار پشت پنجره

زُل بزن توی چشام تا دلم ضعف بره

دیوونه دیوونه دیوونه دیوونه

<div style="text-align: center;"><object type="application/x-shockwave-flash" data="http://pop-music.ir/wp-content/themes/PMWP/inc/player_mp3_maxi.swf" width="200" height="20"><param name="movie" value="http://pop-music.ir/wp-content/themes/PMWP/inc/player_mp3_maxi.swf"/><param name="bgcolor" value="#F3F3F3"/><param name="FlashVars" value="mp3=http://dl.pop-music.ir/music/1395/Farvardin/Mohsen%20Chavoshi%20-%20Divooneh%20%28128%29.mp3&autoplay=0&showvolume=1&showstop=1&showloading=always&loadingcolor=FF9900&bgcolor1=F3F3F3&bgcolor2=F3F3F3&slidercolor1=FF9900&slidercolor2=FF9900&sliderovercolor=FF9900&buttonovercolor=FF9900&buttoncolor=FF9900"/> 

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:46

دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی هندسه 2 سوم دبیرستان 95

نمونه سوالات امتحان نهایی هندسه 2 سوم دبیرستان 95

سوالات امتحان نهایی هندسه 2 سوم دبیرستان 95
سوالات و پاسخ امتحان نهایی هندسه 2 سوم دبیرستان 95
دوستان در این پست نمونه سوالات امتحان نهایی با پاسخ درس هندسه 2 سوالات پر تکرار سال های گذشته هندسه 2 نهایی 95 و سوالات ارسالی دبیران و جمع بندی هندسه 2 و نکته های مهم در مورد خواندن این درس گذاشته شده است با تشکر از شما
نرم افزار تمامی امتحان نهایی ها با پاسخ در ادامه مطلب اضافه شد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

 در ادامه مطلب میتوانید نمونه سوالات را ببینید

عنوان فایل
نوع فایل
[/url]امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، دی‎ماه 4
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا
ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، شهریور 94
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، خرداد 94
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، دی‎ماه 93
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، شهریور 93
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، خرداد 93
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، دی‎ماه 92
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، شهریور 92
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، خرداد 92
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، دی‎ماه 91
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، شهریور 91
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

pdf
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امتحان نهایی هندسه: دانلود سؤالات و کلید امتحان نهایی هندسه 2، خرداد 91
[url=http://s1.picofile.com/file/7677872468/hendese_kh91.pdf.html]
pdf

دانلود نرم افزار 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

حجم: 966 کیلوبایت
توضیحات: دانلود فایل جمع بندی درس هندسه ۲ ویژه امتحان

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:18

دانلود  سوال و جواب های  امتحان نوبت دوم پایه 6 ابتدایی خرداد 95

دانلود پاسخنامه و سوالات امتحان نوبت دوم پایه 6 ابتدایی خرداد 95

دانلود جواب و پاسخ های امتحان نوبت دوم پایه 6 ابتدایی خرداد 95

دانلود سوال و پاسخ امتحان نوبت دوم پایه 6 ابتدایی خرداد 95

دانلود سوالات ریاضی ششم ابتدایی فصول پایانی کتاب با فونتی بسیار زیبا

 1

2

3

4

می توانید برای پرینت  از  کلید  های ctrl+p-استفاده کنید

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:18

 آزمون های پایه ی پنجم ابتدایی - خرداد 95 (باپاسخنامه های تشریحی)

دانلود سوالات و پاسخ امتحان کلاس پنجم خرداد 95

دانلود سوالات امتحانات کلاس پنجم برای خرداد 1395

دانلود جواب وسوال برای امتحانات سال پنجم 95 نوبت دوم خرداد ماه

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:18

واضح‌ترین دلیل می‌تواند این باشد که روابط جنسی بیشتر مواقع شبها قبل خواب انجام می‌شود و خستگی‌های در طول روز باعث می‌شود که بعد از مصرف انرژی زیاد در رابطه دیگر انرژی باقی نماند. به ویژه که بعد از آن هم در رختخواب می‌مانند و خواب به سراغ آنها می‌آید. اما دلیل طبیعی آن این است که مردان در طول انجام رابطه تنفس عمیق ندارند و نفس کشیدن‌های سطحی  و تند تند باعث کمبود اکسیژن در بدن می‌شود. تنفس صحیح و عمیق کاری است که همه سعی می‌کنند در طول کارهای انرژی‌بر مثل ورزش و دویدن انجام دهند اما در طول رابطه جنسی از آنجا که تمام تمرکز روی خود رابطه است اکسیژن کافی به بدن نمی‌رسد که نتیجه آن خستگی و خواب‌آلودگی بعد از ارگاسم پیش می آید.

دلیل بیوشیمیایی دیگری هم  برای خواب آلودگی بعد از ارگاسم وجود دارد. بعد از ارضا شدن مغز مردان هورمون و انتقال‌دهنده‌های عصبی  مانند پرولاکتین، اکسی توسین و وازوپرسین ترشح می‌کند.، که همه آنها منجر به خواب‌آلودگی و خستگی می‌شوند.پرولاکتین هورمونی است که نقش زیادی در رضایت جنسی ایفا می‌کند و در مقابله با اثرات دوپامین(هورمون تحریک جنسی) عمل می‌کند. اکسی توسین و وازوپرسین هم نقش زیادی در تنطیم خواب بدن دارند و در نتیجه بدن بعد از مقاربت جنسی  و ارگاسم دوست دارد بخوابد.

اما قضیه در مورد زنان چگونه است؟

این اتفاق که مردان زودتر از زنان بعد از رابطه جنسی به خواب می‌روند آنقدر شایع است که درباره آن جوک و لطیفه هم ساخته‌اند. اما در مورد این اتفاق دلیل علمی خاصی وجود ندارد تنها چند فرضیه مطرح شده است. اول اینکه فعالیت در طول رابطه جنسی باعث می‌شود که انرژی گلیکوژن عضلات و ماهیچه‌ها تخلیه شوند و از آنجا که بدن مردان عضلانی‌تر از زنان است، بسیار بیشتر احساس خستگی می‌کنند و اگر زنان به اندازه مردان خسته‌شوند به همان زودی به خواب می‌روند. دلیل دوم این است که زنان زیادی هستند که در طول رابطه به ارگاسم نمی‌رسند و به این دلیل احساس خستگی کمتری می‌کنند.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:41

تا به حال فکر کرده اید که چرا رنگ آلت تناسلی از بقیه اندام‌های بدن تیره تر است؟ این قضیه هم برای مردان و هم برای زنان صادق است اما در مورد مردان بیشتر دیده می‌شود.

اهمیتی ندارد که رنگ پوست بدن چه باشد سفید یا سیاه یا زرد به هرحال رنگ آلت تناسلی تیره تر می‌شود و این مختص همه است. پاسخ این سوال به گفته دکتر شوناک پاتل متخصص پوست و رنگدانه های پوستی تنها یک جمله است: تاثیرات هورمونی. حتما همه متوجه شده‌اند که با شروع سن بلوغ آلت تناسلی روز به روز تیره تر می‌شود.

هنگامی که مردان به سن بلوغ جنسی می‌رسند بدن شروع به تولید هورمون‌های جنسی آدرنال و آندروژن می‌کند. آندروژن مسئول ویژگی‌های جنسی ثانویه مثل موی صورت و بدن است این هورمون همچنین رنگ پوست را هم تغییر می‌دهد.این اتفاق زمانی می‌افتد که آندروژن در مقابل ملانوسیت ها یا  سلولهای پوستی که ملانین تولید می‌کنند عکس العمل نشان می‌دهد که در نتیجه آن کشاله ران تیره تر می‌شود و دنبال آن کیسه های بیضه تیره وتیره تر می‌شوند. همچنین لب‌ها فئوملانین بیشتری تولید می‌کنند که در نتیجه رنگ لب‌ها هم تیره تر می‌شوند. لکه های قرمز رنگ روی آلت تناسلی دیده می‌شود که به دنبال آن آلت تناسلی تیره می‌شود.

غیر از بلوغ و هورمون‌ها عامل دیگری که باعث تیره تر شدن ناحیه تناسلی و کشاله ران می شود اصطکاک است. دکتر لیندزی بوردن متخصص پوست در دانشگاه کلمبیا در این باره گفت:  پوست در اثر اصطکاک ضخیم می‌شود. بنابراین در مناطقی که سایش وجود دارد به مرور زمان پوست ضخیم ‌تر شده و در نتیجه تیره ‌تر می شود. این تیرگی را در افراد چاق بیشتر می‌توان دید چون میزان اصطکاک پوست چاق‌ها بیشتر است.

در این مورد چند شرایط فیزیکی هست که در تیره‌تر شدن آلت تناسلی مردان نقش دارند. یکی از آن عوامل عدم تعادل در میزان قند خون -که در دیابتی‌ها وجود دارد- است که باعث تولید بیشتر رنگدانه های پوستی می‌شود.  دلیل دیگر همانطور که قبلا اشاره شد چاقی بیش از اندازه است. عارضه آکانتوز نیگریکانس که درواقع به تیره شدن پوست بدن در نواحی که پوست تا می‌خورد مانند گردن ، زیربغل، زیر سینه ها، کشاله ران هم از دیگر مواردی است که در تیره شدن قسمتهای تناسلی به ویژه بانوان بی تاثیر نیست.

طبق گفته پزشکان اگر تیره شدن ناحیه تناسلی غیر عادی باشد باید حتما پیگیری کرد زیرا ممکن است نشانه اولیه گانگرن یا قانقاریا به مفهوم مردن یک عضو بدن و یا ترومبوز و انسداد شریان خون باشد. اینها بیماریهای خطرناکی است که باید حتما به پزشک مراجعه کرد.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:41

همه ما از پوست و موی زنان ژاپنی و چینی شنیده‌ایم. زنان ژاپنی قرن‌هاست که از خواص برنج برای شادابی و جوانسازی خود استفاده می‌کنند. راز زیبایی پوست و موی آنها در این ترکیب ساده جوانسازی پوست به صورت کاملا ارگانیک نهفته است.برنج

برنج منبع غنی لنولئیک اسید و اسکوآلین است. این مواد یک آنتی اکسیدان قدرتمند برای کلاژن سازی پوست است که باعث تحریک و کلاژن سازی می‌شوند. کلاژن سازی پروسه چروک افتادن و پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد. همچنین اسکوآلین از پوست در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند. علاوه بر آن برنج سرشار از ویتامین E و گاما اوریزنول است که به خاطر حفاظت از قلب و پایین آوردن کلسترول خون معروف است.

متاسفانه غیر از ژاپنی‌ها کمتر کسی از این خواص معجزه آسای برنج برای جوانسازی پوست اطلاع دارند. یک راه بسیار ساده اما بسیار مفید برای جوانسازی پوست همین دستور ژاپنی‌هاست که سالهای سال است مورد استفاده آنها قرار می گیرد.

آنچه که لازم دارید:

۳ قاشق غذاخوری برنج

۱ قاشق غذاخوری شیر گرم

۱ قاشق غذاخوری عسل

برنج را داخل آب بجوشانید آب برنج را کنار بگذارید و نگه دارید شیرگرم را داخل برنج بریزید و هم بزنید و بعد عسل را به آن اضافه کنید.

روی پوست تمیز و خشک ماسک را بگذارید تا کاملا روی پوست خشک شود حدود نیم ساعت طول می‌کشد بعد با آب برنجی که کنار گذاشته‌اید صورت خود را بشویید و پاک کنید.

آب برنج یک آنتی اکسیدان بسیار قوی برای صورت است که لکه‌های ناشی از پیری و چروک صورت را از بین می‌برد.  همچنین به عنوان یک مرطوب کننده بسیار مفید به کار می‌رود. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی هم بسیار مفید است.

یادتان باشد برنج خوب و شیر تازه برای این کار استفاده کنید. بهترین گزینه نرمه برنج‌های ایرانی است که لعاب بیشتری هم دارند.

این کار را هفته ای دوبار انجام دهید تا بعد از چند بار از دیدن تغییرات در آیینه شگفت زده شوید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:41

دانلود جزوه اقتصاد خرد نظری
دانلود جزوه اقتصاد خرد نظری کتاب دکتر نظری نسخه کامل کتاب دکتر

[font='Droid Arabic Naskh', Arial, Tahoma]اقتصاد خرد[/font]

جزوه اقتصاد خرد دکتر محسن نظری
دانشگاه تهران
[تصویر: khord-nazari.png]

رمز : اسم انجمن

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:41

دانلود کامل کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری نسخه کامل کتاب اقتصاد خرد  جزه خرد 

دانلود کامل کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری

دانلود کامل کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری
[تصویر: prove1-300x225.jpg]

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

-
-
--

خلاصه کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری
-اقتصاد-خرد-دکتر-محسن-نظری
 
عنوان کامل: کتاب ارشد، مجموعه علوم اقتصادی، اقتصاد خرد نویسنده: دکتر محسن نظری ناشر: انتشارات پوران پژوهش. دانلود فایل ...

دانلود نکات مهم کتاب اقتصاد خرد محسن نظری
w -دانلود-نکات-مهم-کتاب-اقتصاد-خرد-محسن-نظری
 
خلاصه کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری دکتر محسن نظری دانلود رایگان ... کتاب رایگان ، معرفی کتاب (دکتر محسن نظریاقتصادکلان فقط درس به همراه اقتصاد خرد: ...

کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری
/کتاب-اقتصاد-خرد-دکتر-محسن-نظری/
 
کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری   کتاب دکتر محسن نظری

دانلود کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری
 /دانلود-کتاب-اقتصاد-خرد-دکتر-محسن-نظری
 
کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری ...

دانلود کتاب اقتصاد خرد - کتابناک
 علوم اجتماعی › اقتصاد و مدیریت
 
جزوه اقتصاد خرد دکتر محسن نظری دانشگاه تهران. ... خرد دکتر محسن نظری 

Micro Economic Dr. Nazari
خلاصه کتاب اقتصاد خرد ، دکتر محسن نظری - مدیرکده
کتاب+اقتصاد+خرد+،+دکتر+محسن+نظری

,خلاصه کتاب اقتصاد خرد ...
دانلود رایگان کتاب اقتصاد خرد محسن نظری - آخرین اخبار ایران ...
کتاب-اقتصاد-خرد-محسن-نظری
 
دانلود رایگان کتاب اقتصاد خرد محسن نظری ... خرید عینک ... دانلود کتاب تست اقتصاد خرد و کلان ...ا. ... جزوه كتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری | بانك آزمون. جزوه کتاب ...

333 نکته مهم کتاب اقتصاد خرد ( دکتر نظري ) - اردک
 
333 نکته مهم کتاب اقتصاد خرد تالیف دکتر محسن نظری، در قالب فایل pdf و در حجم 20 ... به منظور تهیه این جزوه ارزشمند، تمامی نکات مهم کتاب

کتاب اقتصاد خرد - مدیریت مدرن
 
دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری,دانلود اقتصاد خرد نظری منبع ارشد,دانلود ... *البته باید به اطلاع دوستان برسانم که آقای دکتر فقط اجازه انتشار ۳فصل از کتاب خود ...

دانلود جزوه اقتصاد خرد و کلان محسن نظری مدیریت با تست
sallyport.ir/دانلود-جزوه-اقتصاد-خرد-و-کلان-محسن-نظری-مدیریت-با.../tag-309336/
 
دانلود جزوه اقتصاد خرد و کلان محسن نظری مدیریت با تست-دانلود کتاب مبانی علم اقتصاد محسن نظری. ... دانلود کتاب مبانی علم اقتصاد محسن نظری .... علم اقتصاد" تالیف آقای دکتر نظری نشر نگاه دانش دانلود, خلاصه كتاب اقتصاد محسن نظري, خلاصه كتاب ...

خلاصه کتاب اقتصاد خرد - پایگاه توانمندسازی مدیران
iranmaster.parsiblog.com/Category/خلاصه+کتاب+اقتصاد+خرد/
 
۲۸ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خلاصه کتاب اقتصاد خرد ، دکتر محسن نظری · خلاصه کتاب ... خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی ، دکتر اسفندیار سعادت · خلاصه کتاب تست های ...

اقتصاد کلان محسن نظری pdf
avayemelal.ir/اقتصاد+کلان+محسن+نظری+pdf
 
اقتصاد کلان محسن نظری pdf. جزوه خلاصه اقتصاد کلان Pdf - iedoc.ir دانلود رایگان کتاب و جزوه ... کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری; ثبت نام; جزوه تحقیق در عملیات 1 ...

دانش یار کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن ن

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 516 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:41

طبقه بندی : آبخیزداری - مقالات

[تصویر: water_u_g.png]
آب زیرزمینی آبی است که در زیر سطح زمین ، درزه‌ها و فضاهای حفره‌ای را در صخره‌ها و رسوبات پر می‌کند. اکثر آبهای زیرزمینی بطور طبیعی خالص هستند. اکثر اوقات ، آبهای زیرزمینی سالها حتی قرنها قبل از مصرف دست نخورده باقی می‌مانند. بیش از 90% آب آشامیدنی کل جهان از آب زیرزمینی است 

وضعیت آب در کره زمین 
مردم ما هر روز 1700 میلیارد لیتر آب مصرف می کنند. 97% آبهای کره زمین درون اقیانوسها است و 2% آن یخ زده است. ما آب مورد نیاز خود را از 1% باقیمانده تهیه می‌کنیم که از یکی از دو منبع زیر بدست می آید: سطح زمین (رودخانه‌ها ، دریاچه‌ها و نهرها) و یا از آبهای زیرزمینی. امروز حدود 117 میلیون نفر ، یعنی بیش از نیمی از جمعیت آمریکا متکی به آبهای زیرزمینی به عنوان منبع آب آشامیدنی هستند. جای تعجب نیست که کشف آلودگی آبهای زیرزمینی در تمام دنیا موجب بروز نگرانیهای شدیدی شده است. 

سفره آب زیرزمینی 
سفره آب به لایه یا منطقه قابل نفوذی در زیر سطح زمین گفته می‌شود که آب در آن می‌تواند جریان یابد. سفره آب همچنین باید قابلیت آبدهی خوبی داشته‌باشد. سطح فوقانی سفره آب ، یا سطح ایستایی همواره افقی نیست و به‌طور طبیعی از منطقه تغذیه آن ، یعنی محل و منطقه‌ای که آب زیرزمینی را تامین می‌کند، به طرف محل تخلیه دارای شیب است. بطور کلی شکل سطح استیابی غالبا از شکل سطح زمین پیروی می‌کند. ولی برآمدگیهای آن هموارتر است. بنابراین ایستایی در نواحی پست در نزدیک سطح زمین و در تپه‌ها و کوه‌ها در عمق زیادتر قرار دارد.
بطور معمول در مناطق پرباران و در دشتها سطح ایستایی بالا و در مناطق خشک و کوهستانی پایین است. در مناطق مرطوب سطح ایستایی ممکن است تا نزدیک سطح زمین بالا بیاید. در گودیهای چنین نقاطی ، ممکن است «آبگیر» و در صورت وجود پوشش گیاهی ، «باتلاق» بوجود آید. تغییرات ارتفاع سطح ایستایی را بر حسب زمان به صورت نمودارهایی به نام هیدروگراف نشان می‌دهند.
سفره‌های دارای بازدهی قابل توجه اغلب در رسوبات ناپیوسته شنی و ماسه‌ای تشکیل می‌شوند. آبرفتها ، یعنی رسوباتی که توسط رودها در دره‌ها و دشتها برجای گذارده می‌شوند، معمولا سفره‌های آب زیرزمینی خوبی تشکیل می‌دهند. رسوبات رسی گرچه از تخلخل زیادی برخوردارند، ولی چون قابلیت نفوذ کمی دارند، با وجود حجم آب زیادی که ممکن است در خود ذخیره کرده‌باشند، سفره آب زیرزمینی تشکیل نمی‌دهند و به عنوان مواد غیر قابل نفوذ در نظر گرفته می‌شوند. در سنگهای متراکم نیز آب معمولا در نمونه‌هایی ایجاد می‌شود که از تخلخل ثانوی قابل توجه برخوردار باشند. در این میان بهترین سفره آبها معمولا در سنگهای آهکی درز و شکافدار ایجاد می‌شود. 

تقسیم بندی سفره‌های آب زیرزمین
سفره‌های آزاد
در سفره‌های آزاد سطح ایستایی ، همان سطح فوقانی منطقه اشباع است. مقدار فشار در سطح ایستایی سفره‌های آزاد برابر فشار اتمسفر است. سطح ایستایی بسته به‌مقدار تغذیه یا تخلیه آن ، آزادانه نوسان می‌کند، زیرا لایه غیر قابل نفوذی در بالای ان قرار ندارد. حالت خاصی از سفره‌های آزاد «سفره‌های معلق» هستند. این سفره‌ها معمولا در داخل منطقه تهویه یا منطقه اشباع نشده خاک و در روی لایه‌های نفوذ ناپذیری که گسترش محدودی دارند، مثلا عدسیهای رسی ، تشکیل می‌شوند. از این سفره‌های مقدار کمی آب و آن هم بطور موقت می‌توان بدست آورد. 

سفره‌های تحت فشار 
سفره‌های تحت فشار یا محصور یا آرتزین در محلی تشکیل می‌شود که آب زیرزمینی بوسیله لایه‌ای نسبتا نفوذناپذیر از بالا محدود شود و در نتیجه تحت فشاری بیش از اتمسفر است. علت آنکه در سفره‌های تحت فشار آب از محل خود بالاتر می‌آید آن است که محل تغذیه سفره ، یعنی منطقه‌ای که از طریق آن آب سفره تامین می‌شود، در ارتفاعی بالاتر از سطح فوقانی منطقه اشباع در محل حفر چاه قرار دارد.
در سفره‌های تحت فشار به‌جای سطح ایستایی سطح پیرومتریک را در نظر می‌گیرند و آن عبارت از سطحی فرضی است که در هر منطقه با ارتفاع فشار هیدروستاتیک آب در سفره تحت فشار مطابقت دارد. به زبان ساده‌تر منظور سطحی است که اگر چاهی در هر نقطه از سفره تحت فشار حفر کنیم ارتفاع صعود یا فوران آب چاه را در آن نقطه نشان می‌دهد. 

مشکلات و آلودگی آبهای زیرزمینی 
به دلیل عدم شناخت صحیح و یا عدم درک میزان آسیب پذیری سریع آبهای زیرزمینی ، سهل‌انگاری های زیادی صورت گرفته است. اجازه داده‌ایم که بنزین و سایر مایعات مضر از مخازی زیرزمینی به درون سفره‌های آبهای زیرزمینی نفوذ کند. آلاینده‌ها ، از محل‌های دفن زباله یا سیستم های فاضلاب که بطور غلطی ساخته شده‌اند، به داخل آن تراوش می‌‌کنند. آبهای زیرزمینی از طریق زهاب حاصله از مزارع کشاورزی کود داده شده و مناطق صنعتی ، آلوده می‌شوند. صاحبان خانه‌ها با ریختن مواد شیمیایی به داخل فاضلاب یا روی زمین ، آبهای زیرزمینی را آلوده می‌کنند.
منبع : متن از shimi.blogfa.com

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:58

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، زیرا به نظر می رسد که یک نفر همه ی برنامه های تان را نقش بر آب کرده است؛ اما بدانید که این وضعیت فقط برای این است که شخصیت شما مورد آزمایش قرار بگیرد. اکنون زمان آن است که رویکردتان را در برخورد با مشکلات تغییر دهید. خوشبختانه، می توانید موانع را کنار بزنید، اما وقتی صحبت از تعهدات تان است باید جدی تر عمل کنید. آستین ها را بالا بزنید و عزم تان را جزم کنید تا از همین امروز دست به کار شوید، مطمئن باشید که با این کار شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

همیشه طوری زندگی کرده اید که با عقاید و باورهای تان تناقض نداشته باشد، اما امروز ممکن است با ارزش های کاملاً متفاوتی روبرو شوید و مثلاً با یک دوست به شدت بحث کنید. اشتباه نکنید؛ اگر دیگران پرسشی را مطرح می کنند منظورشان این نیست که شخص شما را مورد حمله قرار دهند، پس حساسیت بیش از حد به خرج ندهید. سعی کنید در همه ی گفت و گوها تا جایی که می توانید واضح حرف بزنید و روحیه ی نقدپذیری داشته باشید. بدانید که مشارکت ضامن موفقیت است.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

اگر امروز کسی پیشنهاد وسوسه کننده ای به شما داد فکر نکنید که این آخرین فرصت است. قبل از این که پیشنهادی را بپذیرید باید وارد مذاکره شوید. اگر همه ی جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید، شانس بیشتری برای رسیدن به خواسته های تان خواهید داشت. سعی کنید همین طور که پیش می روید قواعد کار را تنظیم کنید و اجازه ندهید که طرف مقابل همه چیز را به شما دیکته کند. همین که به درستی مسیرتان را طی کنید و تکالیف تان را انجام دهید کلید موفقیت شماست.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین تیر ماه

به نظر می رسد که احساسات نامشخص تان رنگ می بازند، پس نترسید و خودتان یک رابطه ی جدید را شروع کنید. اگر اکنون واقعیت ها را از نظر دور نکنید، می توانید حس و حال تان را در طول روز تقویت کنید. فقط سعی کنید که خواسته ها و نیازهای تان را طوری بیان نکنید که حالت تحکم داشته باشند. همه ی ورق های تان را رو کنید تا همه دست تان را بخوانند و سپس با مشارکت یکدیگر به پیش بروید.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

سعی کنید از انرژی خلاقانه ی چند روز گذشته استفاده کنید تا کاری سازنده انجام دهید. تنها در صورت می توانید آن چه را در ذهن دارید به واقعیت تبدیل کنید که با دقت و توجه وارد عمل شوید. البته انجام چنین کاری پرزحمت است و نظم و ترتیب بسیار می طلبد، اما مطمئن باشید که ارزش این همه تلاش را دارد. البته تا خودتان دست به کار نشوید متوجه نخواهید شد.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

لزومی ندارد که دست از مدیریت امور بردارید، اما این را هم بدانید که شما در برابر همه مسئول نیستید. به نظر می رسد که امروز خیلی جدی هستید، اما ممکن است کودک درون تان زمانی که احساس امنیت کرد بخواهد کمی شیطنت کند. اکنون افکار رنگارنگ به سراغ تان آمده اند، پس از این فرصت استفاده کنید تا کاری خلاقانه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که اگر کمی شادتر زندگی کنید، کیفیت کاری که انجام می دهید نیز افزایش می یابد.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین مهر ماه

افکار بلندپروازانه ای که داشتید و حرف های قلمبه سلمبه ای که چند روز پیش زدید، امروز مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.  صداقت و خوش بینی از جمله خصوصیات اخلاقی قابل ستایش اند، اما باید راهی پیدا کنید تا همه ی این ها را به دیگران ثابت کنید و به واقعیتی ملموس تبدیل نمایید. باید به همه چیز نظم و ترتیب ببخشید و انرژی خود را هوشمندانه به کار بگیرید؛ مرز بین موفقیت و شکست همین جاست. صبوری و پشتکار دو یار شکست ناپذیرند که شما را به موفقیت خواهند رساند.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین آبان ماه

به نظر می رسد که تلاش های اخیرتان به بار نشسته اند و اکنون می توانید حاصل شان را ببینید. اکنون نباید خودتان را به حاشیه برانید، اما به نظر می رسد که هنوز برای یک شروع بزرگ کاملاً آماده نیستید. آهسته قدم بردارید تا دیگران بتوانند پشت سرتان قرار حرکت کنند، اما سعی نکنید که همه ی نمایش را به تنهایی بگردانید. نباید همه ی مسئولیت ها را به تنهایی به دوش بکشید، فقط بذر موفقیت را بپاشید و اجازه دهید هر کسی بخشی از کار را به عهده بگیرد.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز کاملاً جدی به نظر می رسید، اما جدی بودن به این معنی نیست که باید به همه ی شادی های تان پایان دهید. فقط حواس تان باشد که اکنون موضوعات بسیار مهمی در کانون توجه قرار گرفته اند. معقولانه برخورد کنید و با دقت منابع تان را مدیریت کنید. اگر با آگاهی به سوی اهداف تان حرکت کنید، شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین دی ماه

امروز دل تان می خواهد که با دیگران درباره ی آینده صحبت کنید، زیرا فکر می کنید که دقیقاً می دانید چه کار باید بکنید. حتی اگر کسی به توصیه های شما گوش نکرد، باز هم نباید با تحکم عمل کنید، زیرا به این ترتیب هم نمی توانید به نتیجه ی دلخواه برسید. نگران نباشید؛ تا زمانی که دیگران را تحقیر نکنید می توانید از همراهی آن ها سود ببرید. کلید موفقیت شما در این است که فروتنی به خرج دهید.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

شما و دوستان تان افکار فوق العاده ای در سردارید، اما الآن باید به این فکر کنید که فقط به دنبال افکار عملی و کاربردی بروید. حرف زدن خیلی آسان است، اکنون زمان آن است که عمل کنید. سعی کنید واقعیت های زندگی را نادیده نگیرید. از قواعد بازی اطاعت کنید و نقشه های تان را طوری پیش ببرید که موفقیت تان تضمین شود. آستین ها را بالا بزنید و همگی دست به کار شوید.

فال روزانه 27 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

مسئولیت های سنگینی به عهده دارید، اما دیگران آماده اند که به کمک تان بشتابند تا بتوانید فشار کار را تحمل کنید. متأسفانه ممکن است در طول مسیر خسته شوید. اگر خسته اید تردید نکنید و از دیگران کمک بخواهید و سعی نکنید که خودتان را فدای کارتان کنید. اکنون حمایت های بیشماری پشت سر شماست، فقط لازم است که دقیقاً بگویید چه نوع کمکی نیاز دارید. اگر بخشی از کارها را به دیگران محول کنید، از نتایج شگفت انگیزی که حاصل می شود متعجب خواهید شد.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:58

پرش به انجمن:

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:02